"אם אבא היה יודע שאנשים בוכים בגללו – היה לו קשה"

    אנחנו משתדלים להאמין ולהיות חזקים, הוא אוהב אותנו ונותן לנו כוח
    ישראל פריי 2 Comment on "אם אבא היה יודע שאנשים בוכים בגללו – היה לו קשה"

    היא איבדה את אביה, אמה מאושפזת במצב קשה, אך אורית מרק בת ה- 17, לא מאבדת את החיוביות, האמונה, ותחושת השליחות • בראיון מצמרר לאבי מימרן, היא משתפת ברגעי הבשורה, דרך ההתמודדות, ועל החיבור הגדול לאביה האוהב "שלא באמת עזב אותי" • האזינו

    הקדוש הרב מיכאל מרק הי"ד
    אנחנו משתדלים להאמין ולהיות חזקים, הוא אוהב אותנו ונותן לנו כוח
    14:22
    05.05.24
    אבי יעקב No Comments on "צו מעצר נגד נתניהו": ההתבטאות של העיתונאי הימני

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מילות אמונה ספוגות בכאב תהומי על אבדנו הטראגי של אביה, השמיעה ב'מהדורה המרכזית' ב'קול חי' אורית מרק, בתו של הרב מיכאל הי"ד שנרצח בערב שבת מיריות מחבל. היא שיתפה את המאזינים בתחושות הקשות, ואמרה: "אנחנו רק דוגמה קטנה למה שכל אדם שכול עובר כאן בישראל".

    אורית, בת 17 שעולמה התהפך עליה ביום בהיר, יושבת כעת שבעה עם אחיה ואחיותיה, בעוד אמם מאושפזת במצב קשה בבית החולים. "אחי הגדולים הלכו היום לספר לה שאין להם אבא", סיפרה, "אמא לא כל כך קולטת, היא מבולבלת מאוד, ואנחנו? פשוט משתדלים להאמין ולזכור שאבא לא באמת עוזב אותנו, שהוא נמצא כל הזמן אתנו".

    "אנחנו משתדלים להאמין ולהיות חזקים, הוא אוהב אותנו ונותן לנו כוח, ואנחנו מתחזקים מכל האנשים המדהימים שמגיעים לנחם פה". אחותה של אורית תצא מחר מבית החולים, ותצטרף למשפחה האבלה: "אני לא הייתי ברכב, תהילה, אחותי המדהימה הייתה שם ברכב, היא בבית החולים כעת, פגע בה כדור. מחר היא תשתחרר".

    מי סיפר לכם?

    "אני ואחיותי הקטנות היינו בבית, בן דודי שהוזעק לאירוע קלט שזה ההורים שלנו ונסע מיד אלינו, שלא נדע מהווטסאפ ומכאלה דברים, ולאט לאט סיפרו לנו. אמרו לנו בהתחלה שהם פצועים במצב קשה, למרות שלי כבר היה ברור שאבא לא במצב קשה, שהוא כבר לא אתנו. אנחנו רואים ניסים עם אמא שלי,

    הצלחתם לחזק כל כך הרבה אנשים עם המסרים שהעברתם, עם האמונה והחינוך…

    "זה הכל מאבא שלי, שהוא היה אדם גדול וצדיק, שלא נתן לאף אחד להישבר. הוא היה כ"כ צדיק, אם הוא היה יודע שאנשים בוכים בגללו, היה נורא קשה לו. הוא נתן לנו כוח ואמונה להיות אנשים טובים יותר".

    איזה מסר יש לך לעם ישראל?

    אנחנו פשוט רוצים שאף אחד לא ישבר. שאף אחד לא יגיד אי אפשר להתמודד עם המציאות – אנחנו עם חזק, ולכל אחד יש כוח, ושכל יהודי יעשה מה שהוא יכול כי כל אדם הוא מדהים. אבא שלי היה אדם של עשיה. שכל אדם יעשה מה שהוא יכול וכמה שיותר".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      שהמשיח יבוא מהר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!